contac-direct

pliante-distribuite-la-clienti.jpg

oferta

Incriere Promoter



De ce chestionar?

De ce chestionar?


de-ce-chestionarIn aceasta era informationala in care ne aflam, pentru a lua o decizie trebuie sa te bazezi pe numarul si acuratetea informatiilor detinute, astfel ca lipsa acestora sau luarea unor informatii incorecte poate sa duca la implementarea unor decizii strategige eronate care duc la obtinerea unor consecinte majore asupra activitatii viitoare a organizatiei pe piata.

De aceea pentru proiectarea unei cercetari trebuie intotdeauna sa se tina cont de instrumentul de culegere a informatiilor, in cazul unui sondaj, acest instrument purtand denumirea de chestionar.

De ce este avantajoasa o campanie de promovare prin distribuirea de fluturasi sau pliante

De ce este avantajoasa o campanie de promovare prin distribuirea de fluturasi sau pliante?


avantaje-distributie-plianteAcum o luna un potential client de-al nostru ne adreseaza aceasta intrebare si asta pentru ca el nu credea ca doar printr-o simpla campanie de distributie de fluturasi ii pot creste vanzarile.

Pentru ai oferi un raspuns cat mai clar am luat un client cu care am colaborat el avand domeniu de activitate vidare si montare ferestre de termopan. Rata de conversie la o campanie de 240.000 de fluturasi 1/3 A4 in Bucuresti , a fost de aproximativ 0,6%.
Consinderand un profit de 110 RON/client, rezulta un profit total de 158.400 RON. Costul fluturasilor si al distribuirii pliantelor a fost de aproximativ 25.000 RON + TVA.

De aici putem trage o concluzie clara: Campaniiile de promovare prin distribuire de fluturasi sau pliante sunt foarte profitabile, pentru anumite tipuri de activitati.