contac-direct

pliante-distribuite-la-clienti.jpg

Incriere Promoter



Agentia Distribuim Pliante va pune la dispozitie servicii de hostess, sampling, distributie pliante, tiparire pliante, creatie si grafica web.
In functie de serviciile dorite , numar de hostesse, locatii, perioada activitatii cat si alte cerinte dorite de dumneavoastra va putem intocmi o oferta personalizata cat si cea mai avantajoasa din punct de vedere calitate-pret.

Detinem logistica necesara pentru onorarea activitatii alese, casting si training, rapoarte si feedback in cel mai scurt timp.
Pentru a va pune experienta in valoare suntem pregatiti oferindu-va sugestii care sa perfectioneze planul Dvs. de promovare.

1. Distributie neadresata de material publicitare sau “drop mail”.

tipuri-de-distributie 02Acest instrument de marketing direct presupune distributia materialelor publicitare in cutii postale.
Avantajul la acest mod de distribuire este dat de faptul ca materialele publicitare ajung intr-un procent ridicat in mana oamenilor, avand costuri reduse comparativ cu impactul puternic asupra consumatorului.





2. Distributie stradala “ hand to hand”.

tipuri-de-distributie 03Poarta denumirea si de distributie directa care consta in impartirea materialelor publicitare sau informative (flyere, pliante, reviste, brosuri) catre un public tinta, catalogati dupa anumiti indici in locatiile intens circulate de acestia (parcari, magazine, stradal etc.).

Va putem sugera ideii cu privire la planificarea distributiei in spatiile publice, (nu in toate cazurile e recomandat distributia in statiile de transport in comun, pentru ca acolo majoritatea oamenilor sunt grabiti) , alegerea costumului si scriptul de distributie, toate astea pentru a maximiza impactul actiunii.

Avantajele pot fi observate intr-un procentaj de 80% dintre consumatorii care considera ca acel pliant il poate ajuta in gasirea unei solutii cat mai eficiente.

3. Distributie de door hangere.

tipuri-de-distributie 04Serviciul Door hanger consta in agatarea de clanta usilor locatarilor a materialelor publicitare special concepute in acest scop.
Avantajul consta in impactul ridicat dat de proximitatea imediata dintre pozitionarea plianului si spatiul locativ.



4. Distributie in stergatoarele masinilor.

tipuri-de-distributie 05Aceasta distributie consta in punerea materialelor publicitare intre parbrizul masinii si stergator.







tipuri-de-distributie 065. Distributie la conducatorii auto din intersectiile semaforizate.







6. Actiuni de sampling si degustare.

Aceasta modaliatate de promovare a luat amploare in ultimii ani , prin prisma alocarii bugetului, a unui feedback cat mai eficient din partea clientilor. Toate acestea datorandu-se consumatorilor care s-au saturat sa tot cumpere un ambalaj inainte de testare.

7. Prezentari , promotii , hostess.

Aceasta activitate se poate realize atat de catre fete cat si baieti , predestinarea lor fiind interactinarea cu invitatii, vizitatorii unui targ , eveniment, lansarea unui produs etc.
Importanta acestui serviciu este de a crea o imagine brandului , ori de a crea o atmosfera cat mai placuta evenimentului.

De aceea promoteri nostri sunt instruiti de catre echipa Logo Print inaintea fiecarui proiect, fie ca defileaza pe podium , activeaza intr-un department commercial sau distribuie flyere.
Logo Print detine un sistem competitiv de supervizare si raportare.

8. Chestionare si sondaje de opinie.

In aceasta era informationala in care ne aflam, pentru a lua o decizie trebuie sa te bazezi pe numarul si acuratetea informatiilor detinute, astfel ca lipsa acestora sau luarea unor informatii incorecte poate sa duca la implementarea unor decizii strategige eronate care duc la obtinerea unor consecinte majore asupra activitatii viitoare a organizatiei pe piata.

De aceea pentru proiectarea unei cercetari trebuie intotdeauna sa se tina cont de instrumentul de culegere a informatiilor, in cazul unui sondaj, acest instrument purtand denumirea de chestionar.